حلماجانحلماجان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
زندگي مشترك من وبابازندگي مشترك من وبابا، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

دخترم ثمره صبرم

حلماجان شش ماهه شد

1393/1/23 19:20
نویسنده : مامان حلماجان
803 بازدید
اشتراک گذاری
 
http://zibasaz.niniweblog.com/به يكي يدونه خودم دختر ناز وخشگلم.
 
عسل بالاي من ٦ ماهه شدي عزيز دلم.
 
فدات بشم مادر كه ديگه واقعا يه شلوغ كاركوچولوي خوردني شدي؛چرا؟ واسه اينكه
 
١- ديگه هزارماشاالله
چهاردست وپا شدي ومسافت يك تا يك ونيم متري رو چهار دست وپا ميري. بيشترم ميتوني ولي خسته ميشي وديگه ادامه نميدي
اين كارو الان ده روزي هست كه انجام ميدي.اجسام واسباب بازيهاتو با فاصله ميذارم وشما جيك ثانيه خودتو بهشون ميرسوني.
عزيزم، راستي من بي دست وپا يه بارم ازت غافل شدم كه باعث شد از رو تخت بيفتي•~•.
اينم چندتا بوغ واسه خودم به خاطر سهل انگاريم .........…………………
 
٢-واينكه از ٨ فروردين غذا خوردن رو شروع كردي يه هفته فرني كه حتما بايد خوشمزه درستش ميكردم وگرنه نمي خوردي.الانم چند روزه حريره بادام بهت ميدم خدا رو شكر مي خوري ولي وقتي سرسفره ايم وخوردن مارو ميبيني بهتر ميخوري كلاً تك خوري رو دوست نداري.١/٢٠ هم كه واكسن ٦ ماهگيتو زدي اونم خدا رو شكربخير گذشت.قد و وزنت هم خوب بود الحمدالله
يه آزمايش خونم واسه كم خوني وكمبود آهن احتمالي ازت گرفتن
كه خدا كنه زياد مهم نباشه
ودر آخر در پاسخ به برخي نظرات ( ان شاالله ابراز لطف بوده باشه) كه گفته بودن دراين وبلاگ حس آرامش و خوبي دارن بايد بگم معتقدم همش به خاطر وجود پـــرمهر وعشق دخترم هستش ولو با عكسا ومطالب كه همه مربوط به اين دختر فرشته سان خودمه
 
 
عکسای مربوط به چهار دست وپا رفتن وغذا خوردنت٬عزیزتر جانم وعمرم
 
 
به همين راحتي شدي تمام هست ونسيت ودنياي من حلماي من
 
شیرینی زندگی من
 
 
Rainbow Piñata Cake
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)