حلماجانحلماجان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
زندگي مشترك من وبابازندگي مشترك من وبابا، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

دخترم ثمره صبرم

💕١٩ ماهگيت مبارگ عشق و زندگيم💋

1394/2/20 14:40
نویسنده : مامان حلماجان
638 بازدید
اشتراک گذاری
به نام خالق یگانه
سلام دختر نازم
ناز چیزی که به راستی هستی حلمای نازم
این روزا اکثرا عقیده دارن شما خیلی ناز تشریف داری عزیز مامانی
خب اومدم یه پست کوتاه به مناسبت ۱۹ ماهگی خشگل دختر خودم بذارم و...
هستیه من شیریکاری وشیرین زبونیات داره به اوج خودش میرسه وحسابی روده برمان میکنی با کارای با مزه وشیرینت بسکه ادا و اصول داری ماشالله همه حرکات ورفتار من رو سریعا یاد میگیری وبه کار میبری یکی از این کارا اینه که وقتی تعجب میکنم یا از یه چیزی جا میخورم با دستم میزنم یه سمت صورتم و ... حالا چند وقته شما هم دقیقا همین کاری تو موقعیت مشابه انجام میدی وچقدر هم بامزه ینی میمیرم از خنده دیگه ، چند روز بیش یه جوجه پرستو از پنجره اتاق اومده بود تو وای وقتی دیدیش داشتی دور از جون از ذوقت هلاک میکردی خودت رو نمیدونم چرا اینقدر هیجان زده شده بودی هنوزم گاهی یادت میافته با آب وتاب تعریف میکنی با اون حرکات جالبت خلاصه به حیوانات خیلی علاقه داری وحسابی از دیدنشون هیجان زده میشی گنجشک، گربه ، سگ، گوسفند و.... 
خب از کارای دیگه ت خیلی خوب دعا میکنی تا صدای اذان میاد دستاتو میگیری بالا و ومرتب میگی نه نه ینی دارم واسه نه نه دعا میکنم، تکبیر وقامت بستن واسه نماز ، رکوع ، سجده وزیر لب ذکر گفتن رو قشنگ اداشون رو در میاری وقتی من دارم نماز میخونم چادر وجا نمازت رو هم که اگه حوصله داشته میاری وبا من مشغول نماز میشی 
همچنان بزرگترین سرگرمیت بازی با عروسکاته اونم طوری که من متعجب میشم چطور اینقدر بچه داری رو خوب یاد گرفتی جیگر من 
وضعیت رشد موهاتم بهتر شده چون ماهی یکبار نوک گیری میکنم 
جمعا ۱۶ تا دندون داری ولی متاسفانه دواز دندونای نیش بالاییت میناش آسیب دیده که دکنر میگه از شیر چرب منه، فعلا یه سری فلوراید زدیم تا بعد از دو سالگی ببینیم چه میشه کرد
خب دیگه فعلا کافیه
با تمام وجودم دوستت دارم عشق وزندگی وعمر و هستیه من حلما کوچولوی ناز وخشگلم
 
بعدا به این پست عکس اضافه خواهد شد 
پسندها (8)

نظرات (4)

عمه فروغ
31 اردیبهشت 94 17:26
19 ماهگیت مبارک حلمای گلم منتظر عکس های نازت هستیم
مامان دلنیا
9 خرداد 94 13:56
19ماهگیت مبارک عزیزم مامانی نیستی؟
ĸoѕαr
9 خرداد 94 20:40
سلام خانومی خوشحال میشم بهم سربزنیــــــــ
مامان حلماجان
پاسخ
سلام خوشگلم پستاتون كه همش رمز داره من چطوري بهتون سر بزنم رمز رو خصوصي برام بذارين اگه دوست داشتين
♥ مه آ سا ♥
17 خرداد 94 1:23
19 ماهگیت مبارک عزیزم پیشاپیش 20 ماهگیت مبارک عشق من حلما جونم لطفا پیشم بیا عزیزم