حلماجانحلماجان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
زندگي مشترك من وبابازندگي مشترك من وبابا، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

دخترم ثمره صبرم

١٨ ماهگيت مبارك زندگيم

1394/2/3 1:42
نویسنده : مامان حلماجان
699 بازدید
اشتراک گذاری
به نام خداي زيبا
سلام مامايي
فداي دختر شيرين زبونم بشم من كه اينجوري منو صدا ميكنه
نه كه به بابا ميگي بابايي رو اين حساب به منم ميگي مامايي. جيگرگوشه مامايي تو عزيزم
حلما جان بازم با تاخير پست ١٨ ماهگيت رو ميذارم
نازگلم واكسن ١٨ ماهگيت رو چند روز با تأخير به خاطر سرماخوردگيت زديم 
مادر فدات شه كه ٢٤ ساعت دراز كش بودي به خاطر درد پات وبي تاب بودي 
 
خب از اول اين ماه بگم واينكه امسال به خاطر فوت ننه خدابيامرز عيد نداشتيم
ما هم تصميم گرفتيم چند روزي رو بريم مسافرت تا حال وهوامون عوض شه 
واسه همين هشتم يه سفر رفتيم قم زيارت كه يه شب ويه روز اونجا بوديم
يه شب و يه روز هم رفتيم اصفهان مونديم ، ولي شما خانم خانما خوش سفر نبودي تقريبا البته تو ماشين فقط اذيت ميشدي واذيت ميكردي 
جاهاي ديگه دختر خوبي بودي عزيز دلم
خب ديگه اينم از ١٨ ماهگيت  ان شالله هميشه سالم و خوشحال باشي نفسم
الان كه دارم اين پست رو ميذارم ساعت ١:٣٩ دقيقه شب پنج شنبه ٣ ارديبهشت ٩٤ وشب ٤ ماه رجب وشما كنارم لالا كردي 
شب خوش وخوب بخوابي زندگي من
عكسها رو در اولين فرصت ميذارم
پسندها (2)

نظرات (2)

عمه فروغ
3 اردیبهشت 94 9:56
18 ماهگیت مبارک حلما جونم ان شاا.. که زیر سایه مامان و بابات شاد و تندرست باشی به به دخترکمون سفر رفته همیشه به گردش وشادی
مهدیه
21 اردیبهشت 94 18:57
ای جونم چه اسم نازی چه دختر نازی ماشاالله خدا حفظش کنه