حلماجانحلماجان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
زندگي مشترك من وبابازندگي مشترك من وبابا، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

دخترم ثمره صبرم

١٥ ماهگي عشقوزندگي ما حلما خانم

1393/10/23 15:55
نویسنده : مامان حلماجان
839 بازدید
اشتراک گذاری
بنام خداوند بزرگ ومهربون
سلام به روي ماهت خوشگل مامان
فداي تو دختر نازم كه ١٥ ماهه شده ، بلاخره بعد از يه ماه تونستم يه پست كوتاه واست بذارم، والبته مقصر هم منم هم شما كه اصلا احازه نزديك شدن به لبتابپ وگوشي رو بهم نميدي، همش ميگي بدينشون به من تا ويرانشون كنم خخخ
فداي سرت عسل بانوي من
خب دختر گلم تو اين سن فوق العاده مهربون، حساس، ونكته سنج، خيلي دقيق، فهيم شده ماشالله
جملات بسيار پيچيده رو ميفهمي، منظورت رو به نحو أحسن بهمون ميفهموني، البته هنوز كلمه خاصي رو ادا نميكني
واينم بگم كه يه مقدار مغرور تشريف داري وكلمات درخواستي مارو تكرار نمينمايي
اشكال نداره حالا وقت هست
شماره دندونات رسيده به ٨ تا كه دوتا اسياي بالاييت هم دارن درميان،وجمعا ١٠ تا دندون سفيد وخوشگل داري نفسم
خب نازنينم بريم سراغ عكساي نازت هستيه من

 عکسها در ادامه مطلب

پسندها (5)

نظرات (7)

عمه فروغ
25 دی 93 0:39
15 ماهگیت و مرواریدات مبارک حلما جون
کوثر
25 دی 93 9:36
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان امیرحسین
27 دی 93 9:45
کجا بودی عزیز خاله دل تنگت شده بودم؟ عاشقتم وروجک
مامان دلنیا
4 بهمن 93 16:01
سلام به روی ماه حلما جون ودوست نازم. خوبین؟ عزیزمممممممممممممممممفدااااااااااااش چادرنمازشووووووووووو چقدم بهش میاد ماشالله . کلاهای خوشکلشو. تیپ زمستونیشوووووووووو قربونش برم باخودکارت چی میخوای بنویسی عسلمممممممممممم چه نقشه هایی توسرته 15 ماهگیت مبارک ایشالله 120 ساله شی. عزیزم جمع نی نی هارووووووووووووووو و ایشاله همیشه به شادی دور هم جمع باشین. بوووووووووووووووووووووس
مامان حلماجان
پاسخ
فداي محبت شما عزيز دلم خيلي زود ميام يه سر ببينمتون
مامان امیرحسین
25 بهمن 93 16:57
اخه چرا اپ نمیکنی مامانش... من که دلم خیلی برای حلماجان تنگ شده..از صمیم قلبم میگم... امیدوارم هرجا که هستید سالم و سرحال باشید...در کنار دخمل کوچولوی نازتون. بی صبرانه منتظر عکسهای جدیدش میمونم
مامان امیرحسین
12 اسفند 93 9:12
نغمه جان کجایی؟ نظرم رو هم که تایید نکردی؟ بیا زودتر که خیلی دلم برای حلما جون تنگ شده
مامان هانیه
26 اسفند 93 16:37
سلام حلما جونم 15ماهگیت مبارک