حلماجانحلماجان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
زندگي مشترك من وبابازندگي مشترك من وبابا، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

دخترم ثمره صبرم

١٣ماهگي حلما خانم

1393/8/28 20:11
نویسنده : مامان حلماجان
1,088 بازدید
اشتراک گذاری

بنام خدای خوب ومهربون

42.gifسلام به روي مثل مهتابت عشقكم، عزيزكم، ببخش ماماني پست اين ماهت چند روزي دير شد ، ميدوني عزيز دلم تو اين فصل براي بار دوم سرماخوردي، دارم ديوونه ميشم چون الان يه هفتس ولي مثل روز اولي، بهبوديت خيلي كند پيش ميره، خدايا اين خودت كمك كن حلماي من زود خوب شه ، الهي امين

الان كه پست رو مينويسم تو خوابيدي الهي مادر به قربونت بره

وامروز ١ سال و١ ماه و ٨ روزته

هنوز حرف خاصي رو نميزني، برام جاي تعجبه كه هنوز مامان وبابا نميگي،

ولي نه رو در جواب خيلي سوالا مي گي

مي مي رو وقتي شير مي خواي

دَدَ رو وقتي لباس ميپوشونم كه بريم جايي

همّي رو وقتي غذا ميخوام بدم بهت

نه نه رو وقتي مامان بزرگت رو مي بيني ( مامان بابا) چون همه نوه ها بهش ميگن نه نه شما هم ياد گرفت

البته ناگفته نماند كه دختر گلم هر چيزي رو كه بهت ميگيد يا ميشنوي خيلي خوب متوجه ميش واگه كاري ازت بخوايم انجامش ميدي

از خيليها شنيدم كه الان داري خوب گوش ميدي وان شالله يه دفه به حرف مياي

تو اين سن قدت ٧٦

و وزنت ١٠ كيلو هستش كه البته اگه مريضي بذاره

از خدا ميخوام هميشه سالم وسر حال باشي عزيز دلم، اگه تو خوب باشي منم خوبم اينو بدون شيريني زندگيم

38.gif

پسندها (4)

نظرات (20)

عمه فروغ
30 آبان 93 15:13
١٣ماهگيت مبارک حلما جونم ان شاا.. ١٢٠سالگيت رو جشن بگيري عزيزم ان شاا.. هر چه زودتر خوب بشي هميشه شاد و سلامت باشي عزيزم
مامان حلماجان
پاسخ
ممنونم عزيزم از محبت شما آرشيدا جان رو ببوسين
مامان امیرحسین
2 آذر 93 15:39
سلام به حلما گلی و مامانش.. الهی ...این مدت که نبودید پس حلماجون هم مریض شده بود..چه قدر بده ..میتونم درک کنم که چقدر سخت بوده براتون مدتی رو که حلما جون مریض بوده..اخه امیرحسینم سرما خورد از نوع وحشتناکش..سه تا امپول زد بچم.. انشالله که دیگه هیچوقت مریضی نیاد سراغتون و حلما خانوم هم تا الان بهتر شده باشه.. راستی بعد از یه مدت طولانی بادیدن عکسهاتون خیلی انرژی گرفتم
مامان حلماجان
پاسخ
سلام ممنونم عزيزم أنشالله ه امير حسين جان هم حالش خوب شده ودیگه هیچوقت مریض نشه
مامان دلنیا
7 آذر 93 16:42
سلام عزیزم دلم خیلی براتون تنگ شده بود. ماشالله این لباسای علی اصعر چقد بهش میاد.ایشالله از رهروان راهشون باشیم. عکس 3تا مونده به اخرو میخوام بخورم .وقتی دهنشونو اونطوری میکنن. قربونش برم من. ایشالله هیچوقت مریض نشی. فدات بشم خیلی مواظب خودتون باشین
مامان حلماجان
پاسخ
من فداي دوست گلي مثل شما بشم كه اينقد مهربوني دلنياي
مامانی بهار
7 آذر 93 18:33
سلام خوشگلم الهی هیچ وقت مریض نشی قربونت انشاالله زود خوب خوب شی مامان جون غصه نخور بهار منم تو گذران مریضیه میدونم چی میگی دوستون داریم
مامان حلماجان
پاسخ
قربونت برم دوست گلم ايشالله بهار جونم زود خوب ميشه به زودي يه سر ميام ببينمش واقعا تو اين مدت وقت نكردم عزيز دلم رو ببوس حسابي
مامان تسنیم
8 آذر 93 14:40
سلام خوشگل موشگلا حالت خوبه زندایی جونم دلمون براتون تنگیده به خدا ازدیدن عکسات خوشحال شدم وبلاگ تسنیم هم سر بزن مرصی مامان مهربون از این که احوالمونو می پرسی
مامان حلماجان
پاسخ
ممنون بهاره جونم دل ما هم يه ذره شده واستون ايشالله يه سر ميايم پيشتون تسنيم عزيزم رو هم ببوس جيگرمه
مامان یاسی
9 آذر 93 22:13
ماشالله چه دختری.. پر انرژی هم که هست قربونش برم تعجب کردم دیدم 9 ماهگی راه افتاده.. آفرین
مامان حلماجان
پاسخ
ماشالله به جون شما مرسي از محبتت عزيزم
مامان یاسی
9 آذر 93 22:14
گوشواره هاتم خیلی خوشگلن حلما جون
مامان حلماجان
پاسخ
ممنونم قابل شما رو نداره عزيزم
مامان مدیسا
11 آذر 93 12:48
سلام حلما جان دلم خیلی برات تنگ شده بود از وقتی امدی تو این سایت چند بار امدم عکسهاتو ببینم ولی رمز رو نداشتم ،مامانی شما خوب هستین دیگه نی نی پیج مثل قبل نیست هیچکس دیگه کامنت نمیذاره منم خیلی دیگه نمیام ،عزیزم مدیسا هم الان یک ماه بیشتره که خروسک گرفته هنوز خوب نشده همش مال این آب وهواست حالا ما اصفهان هستیم خدا به داد اینا که تهران هستن ،عزیزم حلما جان خیلی خوشحال شدم عکسهای نازت رو دوباره دیدم میبوسمت
مامان حلماجان
پاسخ
فدات بشم دوست عزيزم خوشحالم كردي بهمون سر زدي الهي بميرم دختر گلم مديسا هم ان شالله زودي خوب ميشم از طرف من بوسش كن عزيز دلم رو بازم ممنونم از محبت ومهربونيت عزيز دلم
عمه فروغ
29 آذر 93 0:16
سلام عزيزم خوب هستيد؟ ميشه ازتون يه خواهشي کنم من تو جشنواره ني ني وبلاگ شرکت کردم ميشه بهم راي بدي فقط کافيه ٣٩رو به شماه١٠٠٠٨٩١٠١٠ اس ام اس کنيد.ممنونم
مامان دلنیا
10 دی 93 15:10
مامان امیرحسین
11 دی 93 9:39
نغمه جون خیلی وقته ازتون خبری نیست؟ اپ کن ببینیم خانوم کوچولورو...
مامان پارمیس و پارسا
11 دی 93 20:24
سلام حلما خوشگل من واااااااااااااااااااااااااااااای که چقدر دلم واست تنگ شده بود عشق خاله ایشالا که دیگه هیچوقت مریض نشی عزیزم دو سه بار اومدم نظر بذارم نمیشد تو این قسمت تایپ کنم. اینم از شانس من!! بعد از کلی تنبلی که اومده بودم اینجا نمیشد نظر بذارم!!
مامان پارمیس و پارسا
11 دی 93 20:26
دوباره رفتم عکسهای تولد رو هم دیدم و کلی انرژی گرفتم. باز نمیشد اونجا نظر بذارم
مامان پارمیس و پارسا
11 دی 93 20:29
نغمه جون اون عکسها مال امامزاده عبدا... بود؟ دلم واسه ی شهرتون تنگ شده خدا کنه بشه بیام اونجا و شما رو هم ببینم خیلی دوستتون دارم
مامانی عسل
17 دی 93 22:32
سلام دوست خوبم یکی یه دونه ما عسل ور جشنواره شرکت کرده . ر.زهای آخر جشنواره هست و به رای و حمایتت نیاز داره.خوشحال میشم عدد 90رو به شماره 1000891010 پیامک بزنی تا به رای هاش اضافه بشه.از هر خط فقط یک رای ثبت میشه.لطفا اگر می تونی رای های بیشتری بهش بده. ممنون .به ما هم سر بزن خوشحال می شیم.
مامان کیان
18 دی 93 1:51
سلام دخمل ناز و خوشگلم خاله فدا روی ماهت بشه که تو عکست مثل فرشته می درخشی. دلم برای روی ماهت یه ذره شده بود
مامان کیان جون
18 دی 93 1:52
الهی همیشه سالم و تندرست باشی و مریضی سراغت نیاد گلم
مامان کیان
18 دی 93 1:54
ای جونم با کلمه های خوشگل گفتنت.به زودی انقدر جمله های طولانی بگی که نغمه جونم حالش رو ببره
مامان کیان
18 دی 93 1:54
موهای فشن خیلی بهت میاد کلوچه خوشمزه خاله
مامان کیان
18 دی 93 1:56
نغمه جونم مامان نمونه خسته نباشی کلی لذت بردم از خوندن پست قشنگت و عکسای عروس نازم ببخش دیر اومدم تنبل شدم شدیدا