حلماجانحلماجان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
زندگي مشترك من وبابازندگي مشترك من وبابا، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

دخترم ثمره صبرم

❤❤❤عاشقتم دخترم❤❤❤

1393/2/4 19:43
نویسنده : مامان حلماجان
2,379 بازدید
اشتراک گذاری

امام صادق(ع) میفرمایند:

ما مِن عَبدٍ أنعَمَ اللّه عَلَيهِ نِعمَةً فَعَرَفَ أنَّها مِن عِندِ اللّه إلاّ غَفَرَ اللّه لَهُ قَبلَ أن يَحمَدَهُ؛

هيچ بنده اى نيست كه خداوند به او نعمتى دهد و او آن را از جانب خدا بداند مگر آن كه، پيش از سپاسگويى او، خداوند بيامرزدش.

سلام عزیز دلمgirl-and-flower2

قبلنا همیشه فکر میکردم بچه وقتی میفته ٬زمین میخوره یا گریه میکنه نباید توجه کرد تا یاد بگیره خودش پاشه وقوی

ومحکم بار بیاد نمیدونم تا چه حد درست فکر میکردم ولی الان اصلا طاقت ندارم حتی بغض کردنت رو ببینم تا

چه برسه اینکه بیفتی وگریه کنی ومن هیچ عکس العملی نشون ندم .تازگیها داری سعی میکنی بشینی

ولی تواین بین ازسمت پشت هی میفتی وسرت میخوره زمین اگه یکم محکمتر بخوره گریه میکنی منم بدو

میام برت میدارم .دلم میخواد توجه نکنم ولی واقعا سخته وطاقت نمیارم. میدونی چیه گاهی فکر میکنم

زیادی حساسم بهت تا یه مساله کوچیک( البته به نظرمن کوچیک نیست)پیش میاد نگران میشم .سر این

قضیه همیشه با بابایی حرفمون میشه آخه اونم میگه تو زیاد حساسی وخودتو اینجوری اذیت میکنی ولی من

تو کتم نمیره که...مثلا چند تا جوش روپات از دیروز دیدم نمیدونم جای گزش چیزیه یا یه چیز دیگس خلاصه

ازدیروز فکرمو مشغول کرده.حلما جان توچی فکر میکنی مامانی رفتارش طبیعیه یا.... ؟؟

هر چی که هست من دوستش دارم ومطمئنم از علاقه وعشق مادریم نشأت میگره

خب از کارات که بخوام بگم اینکه وقتی با دست یا انگشتم آروم میزنم رو لبات صدا در میاری اینجوری صدات

بریده بریده میشه که کلی ذوق میکنی تازه میگیم حلما دست ٬دست میزنی بابا میگه مامان زودی به من

نگاه میکنی البته گاهی نه همیشه الهی قربون دختر شیرین عسلم برم مادر

خدایا دخترم رو از همون اول سپردم به خودت٬خودت حافظ ونگهبانش باش

خیلی سپاسگذارم ازت.

خداجونم

خیلی دوستت دارم

 

این صندلی ماشین رو بابایی تازه واست خریده که اگه خدا بخواد ورفتیم مسافرت شما امنیت داشته باشی عزیز مادر


❤❤سمت چشمان تو یک پنجره باشد کافیست

چشم من خیره به آن منظره باشد کافیست

تو به من خیره شوی، من به تبسم هایت

خنده بر روی لبت یکسره باشد کافیست❤❤

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)