حلماجانحلماجان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
زندگي مشترك من وبابازندگي مشترك من وبابا، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

دخترم ثمره صبرم

(◡‿◡✿)حلماجان ✿ ۷ ✿ ماهه شده

1393/2/18 19:46
نویسنده : مامان حلماجان
596 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزيزدل مامان
 
دختر كوچولوي من،تو اين ماه پيشرفت هاي خوبي داشتي در عين حال هم خيلي شلوغكارشدي.
زير ميز غذا خوري، ميزو صندلي آشپزخونه، زير مبلا، سكوي آشپزخونه،سكوي دستشويي،ميز تلويزيون،خلاصه همه جا رو مينوردي واسه خودت. الهي دورت بگردم هستيه من كه اصلاً نميشه يه لحظه ازت غافل شد چون به هر مانعي كه ميرسي دوست داري ازش بكشي بالا. اوايل تلو تلو ميخوردي وميافتادي
ولي الان بهتر شدي. با اين حال باز حواسم بهت هست و دورت متكا ميچينم.ناگفته نمونه كه چند بارم سرت بد جور خورد زمين، بميرم واست كه چقدر من ناراحت ميشدم.
درضمن الان دیگه راحت میشنی٬ چهاردست وپا رفتنت تندتر شده٬ یکی ازچیزهایی که برام خیلی جالبه اینه که علاقه خیلی شدیدی به ایستادن داری .حتی تو بدترین شرایط مثلا وقتی از جایی میفتی یا به هر دلیلی داری گریه میکنی ٬به محض اینکه تو حالت ایستاده نگهت میداریم نیشت تا بناگوش باز میشه . وای موقع شیر خوردن که دیگه نگو هم میخوای پاشی هم میخوای شیر بخوری فدات بشم من حتی گاهی توحالت خواب وبیداری هم راه میگیری میری .خلاصه خیلی هررره شده عزیز دلم
وضعيت غذا خوردنتم كه بلاخره خودتو رسوندي به جمع بچه هاي هيچي نخور، جانموندي كه... . اوايل خوب ميخوردي اما الان تا قاشق ميبيني همچين دهنتو چِفت ميكني كه هيچ جوره باز شدن نداره. يه موقع هايي مگه بخندونمت تا دهنت باز بشه وسريع غذا رو بذارم تو.الحمدالله غذارو بيرون نميدي فداي تو بشم من. با اين حال اميدوارم وضعيت غذا خوردنت بهتر بشه وگرنه من اعصاب نميمونه برام.
 

هفت ماهگيت مبارك

 

رمانتیک قلب پیکسل ها پیکسل پیکسلحلما: باباي مهربونم كه به قول
خودت وقتي مياي خونه با ديدن من همه
خستگيات بِدَر ميشه روزت مبارك
خيلي دوستت دارم بوسسس
 
 
لالا لالا گل پونه
 
بابا عمره بابا جونه
 
دلم وا میشه مثل گل
 
همین که میرسه خونه
 
بابات چتره بابات سقفه
 
نه اینکه شوهرم باشه
 
دلم آرومه وقتی که
 
سایش روی سرمون باشه...
 
 
روز پدر رو اول به پدر مهربون خودم که امسال پدری نداره تا پیشش باشه این روز رو بهش تبریک بگه الهی من بمیرم که چقدر غصه میخوره و اگر الان هر جا ایستادم فقط به خاطر زحمتهای ایشون هستش تبریک میگم بعد به همسر فداکار مهربون وعاقل وبسیار خوبم ٬ که امسال اولین روز پدرش هم هست تبریک میگم وصد البته به پدر شوهرمؤمن وخوبم
ونهایتا به باباهای مهربون همه نی نی های نی نی پیجی تبریک میگم ان شاالله سالیان سال سایشون رو سر خونواده هاشون پایدار ومستدام باشه.
 

لوازم جانبی Vionkat برای موضوعات لوازم جانبی آراستهتو عکسا همون طور که مشخصه در حال وسایل نوردی میباشی خشگیلم....


لوازم جانبی Vionkat برای موضوعات لوازم جانبی آراستههرجا که باشم خودتو میرسونی وآویزونم میشی اینجاهم داشتم ظرف مشیستم که اومده بودی از پاهام میکشیدی بالا عسلم


لوازم جانبی Vionkat برای موضوعات لوازم جانبی آراستهورودی اتاقت یه آیینه قدی هست که دوست داری بری روبروش وبا عکس خودت تو آیینه اختلاط کنی خودشیفته بالام

 

لوازم جانبی Vionkat برای موضوعات لوازم جانبی آراستهیه موقع هایی که میریم بیرون دوست داری بری رو پای بابایی وبافرمون بازی کنی وبوغ بزنی.الته نه تو حرکتا...

 

لوازم جانبی Vionkat برای موضوعات لوازم جانبی آراستهجمعه هفته پيش از صبح رفتيم باغ وده شب برگشتيم خونه. خيلي خوش گذشت ولي چون هوا معلومي نداشت شما همش تو چادر بودي و وقتي هم درت ميآوردم بيرون حسابي ميپيچوندمت كه سرما نخوري. قربونت برم كه با اين روسري ميشدي يه لقمه خوشمزه خوردني عسلم
اين عكسا هم واسه همون روزه

لوازم جانبی Vionkat برای موضوعات لوازم جانبی آراستهاینجا هم بله محو دستای مامانی شدی...

لوازم جانبی Vionkat برای موضوعات لوازم جانبی آراستهحلماجان ودخترعمو محدثه

لوازم جانبی Vionkat برای موضوعات لوازم جانبی آراستهاینجا داری گل میچینی...

لوازم جانبی Vionkat برای موضوعات لوازم جانبی آراستهعاشق سيم رابط وسيم شارژري چندتا هم تا حالا خراب كردي گذاشتي كنار وروجك مامان

لوازم جانبی Vionkat برای موضوعات لوازم جانبی آراستهوقتی بهت میگیم حلما شادی خوشحالی شروع میکنی دست میزنی. آخه هستیه منی تو

لوازم جانبی Vionkat برای موضوعات لوازم جانبی آراسته

چون فعلا وتا اطلاع ثانوي دوربين عكاسي (بنا به دلايلي)نداريم وعكسا يا با دوربين موبايل ويا با دوربين فيلم برداري گرفته شده وداراي كيفيت پاييني ميباشد. ازت معذرت ميخوام ماماني. ولي بابايي قول داده به زودي يه دوربين عكاسي خوب وعالي واسمون بخره.
 
کنارت که هستـــــــــــــــــــــم
 
عمیـــــــق تر نـــــــــفس میکشم
 
هوای با هم بودنمان را می بــــــــلعم
 
و مبــــــتلا تر میشم
 
کنارم بمان اگر میـخواهی زنده بمانم...
 

لوازم جانبی Vionkat برای موضوعات لوازم جانبی آراسته

پسندها (1)

نظرات (0)