حلماجانحلماجان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
زندگي مشترك من وبابازندگي مشترك من وبابا، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

دخترم ثمره صبرم

۱۱ماهگیت مبارک دختر مهربونم

1393/6/12 14:24
نویسنده : مامان حلماجان
1,988 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم
 
 
این پست رو به مناسبت ۱۱ ماهگیت میذارم البته چند روزی مونده تا ۱۱ ماهگیت کامل بشه .ولی من زودتر میذارم برات عشقم
 
 
۱۱ ماهگیت مبارک ماه درخشان زندگیم
 
از اين كه دير عكساتو ميذارم، معذرت ميخوام
دختر ناز ماماني ديگه بيشتر صحبتهايي كه باهات ميكنم رو متوجه ميشي مثلا ميگم بيار بده،ببر بده،بپوش،برو، بوس كن،بخور تا بريم،بريم ددر،بزن،ناز كن،بنداز،شوت كن،كو؟،هر جا باشي بگيم اين چيه بدو مياي ببيني إيني كه ميگيم چيه؟كنترل رو رو به تلويزيون ميگيري،روتاب ميذارمت خودت تاب تاب ميگي،الكي گريه ميكنم زودي مياي بوسم ميكني،آخه عشقي تو عمرم
تند تند بوسمون ميكني،كار بد ميكني فقط نگات ميكنم متوجه ميشي كارت اشتباه بوده سرتو ميندازي پايين، يا كاري رو كه ميدوني من دوست ندارم انجام بدي، وقتي صدات ميكنم سريع منصرف ميشي وفرار ميكني، الهي مادر فدات بشه عزيز دلم،وخيلي چيزاي ديگه كه به خاطر ندارم الان. دوستت دارم يه دنيا كه كمه ، به اندازه صدتادنيا

عاشقتم عمر و زندگیه من

اين عكساهم واسه ٢٦مرداد بود كه چند روزي رفتيم تهران پيش تسنيم جوني.

چند تای اول واسه شبی بود که رفتیم پارک چیتگر....

اینجا گیر داده بودی به یه مورچه که لهش کنی اون بیچاره هم د فرار.خخخ

اينجا هم رو تاب بودي كه خوابت برده بود منم پشتي گذاشتم پشت تابت تا راحتر بخوابي نفسم

تماشای برنامه عمو حمید. دختر نازم عاشق دختر بچه هاست

ديگه اين كه عاشق عروسكاتي البته عكس چندتاشو كه بيشتر دوستشون داري رو برات ميذارم
خيلي ناز بغلشون ميكني كلي هم بوسشون ميكني،قربونت برم من دختر.

اينم چون سنگينه به زور ميخواي بلندش كني كه البته زورت نميرسه جيغ ميكشي،فدات بشم

اين يكي رو چند سال پيش دوخته بودم (يادش بخير)

 

مثل بادکنکی به دست کودک

هر جا میروی با یک نخ به تو وصلم

نخ را قطع کنی میروم پیش خدا..!

پسندها (4)

نظرات (2)

مامانی بهار
24 شهریور 93 17:01
11 ماهگیت مبارررررررررک قشنگم هزارماشاالله به شما خوشگلم
مامان پارمیس و پارسا
2 مهر 93 17:16
ای جانم حلما گلی خاله بمیرم و مریضی شما رو نبینم ایشالا که زود زود خوب بشی عسل من دوست عزیزم این هوای متغییر حداقل یه مریض رو تو هر خونه ای گذاشته!!