حلماجانحلماجان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
زندگي مشترك من وبابازندگي مشترك من وبابا، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

دخترم ثمره صبرم

فدای تو دختر نازم

1393/7/5 15:12
نویسنده : مامان حلماجان
674 بازدید
اشتراک گذاری

بهنام خداوند عشق ومهرباني

سلام دلبندم ، حلماي خوشگلم،

چند روزي ميشه كه حسابي سرما خوردي والبته حالت رو به بهبوده االحمدالله

خدايا من مريض بشم ولي جگر گوشم به اين روز نيوفته

تو عكس اولي معلومه كه اصلا حال نداري ، دوتاي بعدي واسه قبل از مريضيته الهي من بميرم برات مادر

گفتم يه پست كوتاه واست بذارم. كه فاصله زياد طولاني نشه عزيز دلم

ان شاالله اگه خدا خواست پست بعدي پست تولدت كه ٢٠ مهر هستش

الهي مادر به قربونت بره عشق وزندگيه من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان امیرحسین
27 مهر 93 0:55
عکسهای تولد هم خیلی قشنگ بود...واقعا دستتون درد نکنه...
مامان حلماجان
پاسخ
ممنونم نظر لطفته عزيزم
مامان امیرحسین
27 مهر 93 0:57
و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آفرینش و چه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن و چه اندازه شیرین است امروز ، روز میلادت ، روزی که تو آغاز شدی میلادت مبارک
مامان حلماجان
پاسخ
مرسي خيلي زيبا بود
مامان امیرحسین
27 مهر 93 1:03
دوست خوبم راستش خیلی وقته که وبلاگ امیرحسین رو اپ نکردم..اولش که اپلود نمیشد و چند وقتیم هست که خودم یه خاطر یه سری چیزها میخوام وبلاگش رو به نینی وبلاگ تغییر بدم..چند هفته پیش از الهه مامان کیان راهنمایی خواستم ولی خیلی نتونست راهنماییم کنه..چه جوری همه ی اطلاعات وبلاگم رو با نظراتش میتونم به اینجا بیارم...اگه اشکالی نداشته باشه و راهنماییم کنید خیلی ممنون میشم..اگر هم که نه باز هم ممنونم.. ببوسید پرنس کوچولوتون رو
مامان حلماجان
پاسخ
خواهش ميكنم عزيزم خودتون رو ناراحت نكنيد اشكالي نداره مرسي شما هم امير جان رو ببوسيد
مامان امیرحسین
28 مهر 93 16:38
سلامی دوباره... مامانی من هم به نی نی وبلاگ پیوستم..به زودی ادرسش رو براتون میذارم..اگه دوست داشتین ..باز هم دوستیمونو ادامه بدیم
مامان حلماجان
پاسخ
حتما عزيزم آدرس لطفا
عمه فروغ
29 مهر 93 12:33
سلام تازه با وبلاگتون آشنا شدم تولد گل دخترت مبارک ان شاا.. 120 سالگیش رو جشن بگیرید به من هم سر بزنید خوشحال میشم اگه مایل به تبادل لینک هستید من رو هم خبر کنید
مامان حلماجان
پاسخ
سلام ممنونم عزيزم حتما
مامان دلنیا
9 آبان 93 16:47
سلام عزیزم .خوبی ما بالاخره برگشتیم عزیزم دلم براتون تنگ شده بود . تولد حلمای نازم مبارک .ایشالله 120 ساله شه. در اولین فرصت میام پستای جدیدو میخونم. حلما عسلی وببوس قربونش برم. ایام محرمم تسلیت میگم التماس دعا
مامان حلماجان
پاسخ
سلام به روي ماهتون خوشحالم كه برگشتين دلنياي عزيزم رو ببوس شما هم
عمه فروغ
11 آبان 93 0:22
سلام .با اجازه لینکتون کردم
مامان حلماجان
پاسخ
منم همينطور عزيزم شما هم لينك شديد
مامان بهناز
11 آبان 93 21:19
سلام مامان حلما عسلی ماشالله دختره گلی داری خیلی نازه / تازه با وب شما اشنا شدم/ خوشحال میشیم اگه به وب دختره منم سر بزنید//sheyda9120.blogfa.com
مامان حلماجان
پاسخ
ممنونم از محبت شما عزيزم حتما ميام
مامان امیرحسین
20 آبان 93 23:39
رمزی که دادی عکسهارو باز نمیکنهههههههه