حلماجانحلماجان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
زندگي مشترك من وبابازندگي مشترك من وبابا، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

دخترم ثمره صبرم

حلما جان من گوشاشو سوراخ کرد

1392/10/26 17:56
نویسنده : مامان حلماجان
203 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

 


 

سلام به روی ماهت دخترم.تموم زندگی وهمه کسم. همه داروندارم.امروز بلاخره بردیم گوشتو سوراخ کردیم..الهی فدات بشم تا برسیم اونجا صد بار پشیمون شدم.آخه مامانی طاقت نداره ببینه شماحتی یک لحظه درد بکشی. همش ایت الکرسی میخوندم که کمتراذیت بشی مامان. الحمدالله سوراخی گوشت درد نداشت ولی طرف بگم خدا چیکارش کنه با اون وسیلش نمیدونم چیکار کرد که کنار گوشت زخم شد تو بعضی از عکسا مشخصه الهی مادر برات بمیره چنان گریه ای کردی که گوله گوله از چشمت اشک میومد قربونت برم تا حالا ندیده بودم اینجوری اشک بریزی بمیرم واست مادر.ولی خب دیگه کاری بود باید اول واخر میشد.

مبارکت باشه مهربون من

حالا گوشای نازنینت میزبان گوشواره هایی خواهند بود که درتمام عمر قشنگت میان ومیرن وشاهد میشن بر انچه بر تو میگذرد.از خدا میخوام فقط شاهد بهترینها باشن برات هستی من


glitter of earrings

glitter of earrings

בلتنگـم

نـﮧ براے هـَر ڪسـﮯ

براے هیچـڪـَـس

בلتنگـم براے آنـڪـﮧ هیچـڪـَـس نبـפد و همـﮧ ڪَسـم شـב.

خــدايا ؟

کــمــي بــيـا جــلــوتــــر . .

مــي خــواهـــمـــ در گوشــت چــيــزي بــگــويم . . . !

ايـن يـک اعــتـرافــــــ اســت . . .

مــن بــي او دوامــ نــمي آورمــ .

......

به من قــول بده
 
در تمـامــی سال هایی که باقی مانده
 
تا ابــــد!!
 
مـواظــب خودت باشــی...
 
شــاید ...
 
روزی نباشم که مواظبت باشم...
 
بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com
 
 
بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com
 
 
بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com
 
اینم یه جشن کوچولو به مناسبت سوراخ کردن گوشای خشگلت عمر مامان
 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ و سایت www.WeblogBartar.com تصاویر زیباسازی وبلاگ و سایت

نایت اسکین

 

نایت اسکیننایت اسکیننایت اسکیننایت اسکیننایت اسکین

نایت اسکیننایت اسکیننایت اسکیننایت اسکیننایت اسکین

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسینایت اسکیننایت اسکینعكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

 

خـــیــــال تــو می ارزد به داشتنِ همه !
 
مــن همه ی قصــه هام قصــه ی تــوست اگه غــمگیــنــه اونــم از غصــه ی توست چون نمیدونم چه
 
اینده ای روبروته
 
ولی توکلم به خداست
 

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)