حلماجانحلماجان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
زندگي مشترك من وبابازندگي مشترك من وبابا، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

دخترم ثمره صبرم

حلماجان من ۴ ماهه شد

1392/11/20 18:17
نویسنده : مامان حلماجان
542 بازدید
اشتراک گذاری

 

«ماهه شدی مبارک باشه نفسم»

فيونكات لتزيين المواضيع(مشاركتى فى المسابقة)سلام عزیز دلم حلمای ماهم. امروز۲۰ بهمن ۴ ماهه شدی نازگل مادر.صبح با بابایی بردیم واکسن ۴ ماهگیتو زدیم .

قد و وزنت رو هم گرفتن که خوب بود خدارو شکر.

توسه ماهگیت کارای شیرینی رو برای اولین بار انجام دادی.

.۱ـ سه ماه و۲۱ روزگی واسه اولین بار صداهای خیلی بلند از خودت در اوردی که همچنان تکرار میکنی قربونت برم

.۲ـسه ماه ۲۵ روزگی برای اولین بار از پشت به شکم غلطیدی فدات بشم

چند روزی هم هست که دیگه مثل سابق به روی همه نمی خندی .من وباباتو بیشتر شناختی بادیدن ما ریسه

میری عزیز دلم

 

خدایا با تمام وجودمون سپاسگذارتیم.

گلی بهمون بخشیدی که از بوییدنش سیر نمیشیملوازم جانبی Vionkat برای موضوعات لوازم جانبی آراسته

اینجا واسه بعد غلط از پشت به شکمت بود که قیافه حق به جانب ولبخند پیروز مندانه رو لباته جیگرم

رمانتیک قلب پیکسل ها پیکسل پیکسل

این چندا عکس رو تهران خونه دایی گرفته بودم پیداشون نکردم که تو پست قبلی بذارم چون بامزه شده بود اینجا میذارمشون

 

zibasaz.niniweblog.comتو باشه عزیزترینم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)