حلماجانحلماجان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
زندگي مشترك من وبابازندگي مشترك من وبابا، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

دخترم ثمره صبرم

دخترکم٬ عسلکم

1392/11/29 18:21
نویسنده : مامان حلماجان
537 بازدید
اشتراک گذاری

http://zibasaz.niniweblog.com/

 

 

فيونكات لتزيين المواضيع(مشاركتى فى المسابقة)سلام به روی ماهت دختر خشگلم.ماشالله دیگه خانمی شدی واسه خودت عزیز دلم. روز به روز بزرگتر میشی

وعادتها ورفتارهای جدیدی رو انجام میدی . مثلا اینکه دیگه تنهایی رو متوجه میشی و همین که ازت دور میشم

جیغ و داد راه میندازی.قربونت برم که قهقه وبا صدا خندیدنتم واسه باباییه.اشکالی نداره تو بخند منم راضییم.

 

خدایا بازم شکرت به خاطر این گل خوش عطر رویایی

اون لبخندی که برای پنهان کردن دردت میزنی،
لبخند خداست به بنده اش
اون لبخندی هم که پشتش خدا باشه،
تمام مشکلاتو حل میکنه...


از خدا پرسید: اگر در سرنوشت ما همه چیز را از قبل نوشته ای آرزو کردن چه سود دارد؟
خدا گفت: شاید در سرنوشتت نوشته باشم; هرچه آرزو کرد!!!

ومن خوب میدانم که تورا ارزو کردم

 

رفتم حموم تمیس شدممم

الانم توچشام اب رفته سنگینی میکنه خوابم میاد

مییییگم خوابم میاد

برو دیگه

نمیری؟؟؟

رومو بکشم بلکه رفتی!!

من که خوابیدم...

زززززززززززززززز

چرا جایی رو نمیبینم؟؟؟

مامانی اماده ای؟ میخوام به افتخارت یه غلط بزنم

۱

۲

۳

آفرین به دختر ناز وزرنگممممم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)