حلماجانحلماجان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
زندگي مشترك من وبابازندگي مشترك من وبابا، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

دخترم ثمره صبرم

عشق منه حلما جان

1393/3/4 19:51
نویسنده : مامان حلماجان
666 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله,برکات بسم الله,ثواب بسم الله

 

 

سلام عزیزدلم حلمای خشگلم

ببخشد یه کم دیر شد.مثل هميشه ني ني پيج ياري نميكردキラキラ のデコメ絵文字キラキラ のデコメ絵文字

خب عسلم از كجابگم؟ آها مهمترين خبر اينكه يه دندون كوشولو در آوردي يكي هم در حال دو اومدنه

ولي ان شاالله تويك پست جدا مطالب مربوط به دندونت رو ميذارمキラキラ のデコメ絵文字

خب خبر بعدي اينكه پسرخاله كيان جان بلاخره به دنيا اومدن وشما يه هم بازي جديد گيرت اومده

دختر ناز مامان ياد گرفته ميبوسه. البته به روش ليسيدن. بيشتر هم بابا رو ميبوسه الهي قربون دختر گلم برم

راستی دختر خشگلم پرت کردن توپ وتوب بازی هم بلده

اين عكسا واسه جمعه ٢/٢/٩٣ هستش كه رفته بوديم ارتفاعات زيباي عباس آباد همدان كه خيلي خوش گذشت ودوستاي گذري هم اونجا پيدا كردي.


i

حلماجان تو خواب ميخنده

حلماجان وپسر خاله كيان تازه متولد شده

حلما و ماهي قرمز جا مونده از عيد

وگوشه اي از كنجكاوي ها وشيطنت هاي حلما خانوم

اوني كه از اجاق گاز گرفته به جان خودم زودي دورش كردم از اونجا وخيلي مواظب هستم كه ديگه تكرار نشه

والبته در يخچال رو خودم باز كرده بودم كه حلما فضوليش گل كرد

キラキラ のデコメ絵文字見てね(^◇^)┛ キラキラ のデコメ絵文字بازي با اسباب بازي پسرونهキラキラ のデコメ絵文字見てね(^◇^)┛ キラキラ のデコメ絵文字

الهي من قربونت برم

حلما خيلي علاقه داره غوره نشده مويز بشه واسه همين دوستداره بدون كمك دروديوار بايسته

اونم با غرور

اين عكسا هم نتيجه غروره كه به سقوط انجاميد

فكر بد نكنيد دخترم فقط هندونه خورده...!!

حلما داره قرآن رو بوس میکنه البته به روش خودش.فدات بشم مادر

زیباساز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان عاطفه و بابا رضا
1 مرداد 93 19:59
ماشالا خدا حفظش کنهههههه
مامان حلماجان
پاسخ
ممنون از محبت شما